piątek, 10 maja 2013

Furla candy bag


 
 
Ta piosenka chodzi za mną już od 3 tygodni. Wpada w ucho i bardzo mi przypadła do gustu. Wcale nie przeszkadza mi, że śpiewa ją gwiazdka Disney'a - Selena Gomez. Wręcz przeciwnie, bardzo ją lubię. Uwielbiam jej kobiece, latynoskie kształty i burzę ciemnych włosów. A przede wszystkim to, że spotyka się z moim kochanym JB. Bez ściemy! :-)
 
Dzisiejszy zestaw jest połączeniem ciekawego printu z klasyką. Widząc na wieszaku w Hmie te spodenki od razu wiedziałam z czym bym je zestawiła. Mają bardzo przyjemny na gorące dni materiał. A do tego ciekawy print. Byłabym wniebowzięta, gdyby pojawił się w sieciówce krótki top do nich, do kompletu :-) Do tego ubrałam moją ponadczasową białą koszulę z Zary, która zawsze będzie modna i bardzo kobieca. Podwinęłam rękawy, aby nadać jej miejskiego szyku. Żeby nie było aż za bardzo elegancko. Jak zauważycie za niedługo, nie będę się rozstawać z torebką Furli ani na krok . Jest tak pojemna, lekka i perfekcyjna na zbliżające się letnie dni. Zresztą sami zobaczycie :-)
Zostawiam Was w tą piękną pogodę i lecę się trochę opalić, bo jutro idę na wesele. Przygotuję oczywiście ciekawy post o moim weselnym look'u.
 
XOXO
Annie
 



 

 

 
Shorts - HM
Shirt - Zara
Shoes - Zara
Bag - Furla
Earrings- HM
Bracelet - Pandora
 

10 komentarzy:

  1. te spodenki do tego stroju jakoś do mnienie przemawiają , ale torebka swietna!! :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! torebka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebkę i buciki chętnie bym Ci skradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam tą piosenkę. Ciągle ją nuce. ;)
    Śliczna torebka. *.*


    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. można wiedzieć, gdzie kupiłaś te ray bany? bo szukam takich i nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń