środa, 18 grudnia 2013

Big eye

Skirt - H&M | Sweatshirt - Kenzo | Boots - Mango | Bag - Simple | Sunglasses - Mango | Tights - Calzedonia
Zbliża się koniec roku, więc postanowiłam zrobić małe podsumowanie trendów, które w mijającym roku pojawiły się na wybiegach. Wśród kraty od Celine, bambi od Givenchy, słynnych łańcuchów Chanel - moją uwagę przykuł przewodni motyw jesiennej kolekcji domu mody Kenzo - oko. Ten Charakterystyczny wzór musiał się znaleźć na którymś z elementów garderoby. Długo zastanawiałam się na co się zdecydować, aż wreszcie w "oko" wpadła mi piękna bluza. Wybór tym bardziej dobry, że bluza jest idealnym elementem zarówno sportowych, jak i casual'owych stylizacji. Mój nowy zakup zestawiłam ze spódniczką z H&M'u w tym samym kolorze dzięki czemu uzyskałam efekt falbanki delikatnie wykańczającej całą stylizację.


XOXO
Ania























13 komentarzy:

  1. Aniu jak zwykle cudownie :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. My brother ѕuggestеd I might like this web site. He waаs totally гight.
    Thіs post actuԛlly made my day. You ccan not imagine simplу how much time
    І had spent for this info! Thаnks!

    My blog self defense shotguns rounds

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie!! Naprawde bardzo udana stylizacja, zmieniłabym tylko torebke bo ta mi nie.pasuj. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ładne ciuchy, ale jak dla mnie ta spodnica srednio pasuje do tej bluzy ja polaczyla bym ją z jeansami, ale oczywiscie to twoja wizja i jezeli ci sie podoba to okay, :) ale ciuchy ladne, i jedno pytanko gdzie kupjesz ciuchy kenzo ? I a propo butow sa wygodne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy. Często bezpośrednio na stronie Kenzo lub na www.luisaviaroma.com | buty mega wygodne i są można powiedzieć jedne z moich ulubionych do chodzenia na codzień :-)) pozdrawiam gorąco!!

      Usuń
  5. annie skad czapka? sliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy wyniki konkursu z sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny set! dawno kupiłas tą spodniczkę z h&m? poluje na taka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją jakiś miesiąc temu w Krakowie w Galerii Krakowskiej. Buziaczki :-)

      Usuń
  8. Cześć Ania, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na improwizuje.pl. Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń