piątek, 28 lutego 2014

Don't mess with my hair




Kochani w tym tygodniu miałam kompletne urwanie głowy. Jeszcze do nie dawna wydawało mi się, że jeśli jest się dobrą osobą, jeśli nie wyrządza się krzywdy bliźniemu to w pewnym stopniu nie spotka nas nic brutalnego. Myliłam się. Świat jest okrutny i trzeba mieć oczy szeroko otwarte non stop. Od pewnego czasu staram się być rozważna w każdym momencie swojego życia. Pilnować się co robię, aby nikt na tym nie ucierpiał, ani żebym niczego później nie musiała żałować. Szkoda, że istnieją takie osoby, które mimo tego, że mają wszystko co można tylko zapragnąć, mowa tu o zdrowiu, rodzinie, czy spełnianiu swoich zachcianek  to szukają nowych wrażeń, które nie zawsze utwierdzają nas w przekonaniu, że co nowe to ciekawe. Ludzie potrafią być zawistni i bezlitośni - taka prawda. Za każdym razem uważam z kim przebywam, co mówię. Chyba najlepiej czuję się w towarzystwie samej siebie, w domowym zaciszu w szlafroku z laptopem na kolanach. Myślę, że każdy nabywa takich refleksji z wiekiem, zdaje sobie sprawę z niektórych rzeczy.

Nieważne, wróćmy do mojej stylówki :-) Ten świetny oversize'owy sweter wypatrzyłam  w Zarze. Uwielbiam tą sieciówkę. Można znaleźć tam świetne bazy, do których wystarczy dobrać akcesoria i cały zestaw gotowy. Wiosnę czuć już w powietrzu więc zdecydowałam, że czas już na premierę tego kanarkowego koloru. 
Co powiecie o moich włosach? Ostatnio przeglądając sprzęt RTV AGD napotkałam na falownicę marki Babyliss. Kiedyś, gdy byłam malutka godzinami karbowałam włosy. Zatęskniłam za tamtymi czasami i kupiłam ją. Ta jest zupełnie inna. Fale powstają w mgnieniu oka i idealnie komponują się z każdą urodą.

Zmykam Kochani na siłownię
Życzę Wam miłego, świetnie spędzonego weekendu.
Liczę na piękną pogodę!

XOXO
Ania  



CAŁOŚĆ - ZARA
BUTY - STRADIVARIUS
 











 

 

















29 komentarzy:

  1. cudnie Ci w tych włosach.. idealne do Twojej twarzy :) a taka falownica to dobra sprawa przy odrostach.. jak już odrost jest większy to przy lokach tak tego nie widać :) i w kanarkowym Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzięki, miło słyszeć tyle pozytywnych słów :)

      Usuń
  2. Jejku stylizacja mega. Ślicznie w tym kolorku. Aniu widac ze strasznie schudłas. Tak szczuplutko wygladasz. Loki tez piekne!!! Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, super i jeszcze raz super. Uwielbiam ten kolor. Dla blondynki idealny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylówka! Świetna stylizacja, ślicznie Ci w tych włosach! :D Rób je takie sobie częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aniu czy moge wiedziec gdzie kupilas spodnie z tego zdjecia http://instagram.com/p/kvHw5xw_fa/
    Z gory dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta fryzurka! Myśle nad ta falownicą od dłuższego czasu! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny sweterek w świetnym kolorze:) piękne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie Ci w tych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. eraz ladnie wygladasz ale nie przesadzaj juz z solarium bo moze byc tandetnie troche :) na razie wygladasz slicznie ale nie opalaj sie juz wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przesadzam z solarium bo rzadko z niego korzystam :) buziaczki

      Usuń
  10. Pięknie ci w tych włoskach, marzę o takich ...no i jeszcze srebrnych szpileczkach <3

    Pozdrawiam
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda ze nie pokazałaś tej falownicy..sama bym sobie moze ja kupila,,,

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda ze nie podalas modelu tej falownicy bo moze bym sobie kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja ciekawa i z polotem, ale taki sweter to ja nosiłam po domu jak byłam w ciąży ;) / Renia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie się prezentowałaś w tym zestawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszłaś! Może zorganizowałabyś spotkanie z fanami? Na pewno bym przyszła :)
    Miłego dnia Xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj miło to słyszeć, ale na pewno takiego spotkania nie zorganizuje :( bo wydaje mi się że nikt by nie przyszedł :P

      Usuń
  16. Śliczna stylizacja, świetnie nawiązuje do zbliżającej się wiosny! ;) Btw, strasznie mi się podoba twój naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ania świetne szpileeeee!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, a możesz powiedzieć jaki to model karbownicy? Sama jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń