sobota, 1 lutego 2014

Perfect coat

Kurtka - Sheinside | Spodnie - Stradivarius | Czapka, Komin - Northland | Buty - Jeffrey Campbell
Moi Drodzy! Przede mną niesamowity miesiąc. W pracy podjęłam się wielu wyzwań - ciekawe jak im podołam. Mam kilka świetnych pomysłów na posty, także wszystko przed nami! Planuję także wyjazd do Wawy - nie mogę się doczekać! Zima pomału odchodzi. Przyznam szczerze, że nie lubię tego przejściowego czasu, kiedy na zewnątrz panuje totalna chlapa. Wszędzie jest brudno, mokro i nieprzyjemnie. Fuj! Zawsze chciałam mieć w swojej kolekcji kurtek klasyczny ciepły kożuch. Nie zależało mi specjalnie na kolorze, więc kiedy ujrzałam ten w sklepie internetowym od razu wiedziałam, że będzie mój. Pomimo długo idącej paczki w końcu doczekałam się i noszę go bardzo chętnie. Jest mega ciepły, wygodny i co najważniejsze o długości sięgającej ud. Można go nosić całkowicie rozpiętego, wtedy klapy układają się bardzo efektownie, a także zapiętego do samej góry. Ja preferuję ten pierwszy sposób. Podczas takiej fatalnej pogody, nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez porządnego komina czy szalika. Uwielbiam czuć się ciepło i jestem strasznym zmarzluchem, także wyobraźcie sobie jak ciepło muszę mieć w mieszkaniu. Kaloryfery grzeją non stop :-) Jak Wam się podoba ten kożuch rodem z domu mody Acne? Ja totalnie jestem w nim zakochana!
Życzę Wam miłej niedzieli.
Ja zmykam na siłownię, a później zamierzam oglądnąć w końcu film z Seleną Gomez - Spring Breakers.

XOXO 
Ania 












19 komentarzy:

  1. Prześlicznie ;) ! i powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny! Kożuszek fajny, ja też jestem zmarzluchem i rozumiem ciepłolubność :) Film oglądałam, daje do myślenia. Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. miło mi będzie jak mnie też dodasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. korzuszek sliczny i widac,ze naprawde ciepluchny:-) usmiech i oczka masz czarujace:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna Ania !

    włosy podcięte ? : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wygląd bloga, stylizacje tez bardzo ciekawe :* Może wzajemna obserwacja ? :)http://manequinss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka i spodnie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kożuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta kurteczka, ile za nia zapłaciłas?
    śliczne tło:) szkoda, ze zima nie może być cieplejsza mielibyśmy z niej więcej radości;p

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze.... nie pamiętam ile kosztowała. Na pewno ponad 100$

      Usuń
  9. skad pochodziasz?
    gdzie pracukesz, skonczylas juz szkole ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochodzę z Tarnowa i musze tylko się obronić, poza tym skończyłam szkołę :)

      Usuń
  10. świetnie wyglądasz :) kurtka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śwetny blog:) Kożuch jest genialny, sama mam podobny z Bershka. W ostatnim czasie też obejrzałam Spring Breakers, zdecyodwanie należy już do moich ulubinonych:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Your boots and your beanie totally rock. You are gorgeous!!
    Thank you as well for your lovely comment in my blog :)
    I am folloowing you now, in FB, if you could do the same for me you would make me really happy :) https://www.facebook.com/Dhariascloset

    OdpowiedzUsuń
  13. Adorable photos, Ania!! You look so cozy bundled up in this delicious shearling coat and your knit hat and scarf!! And I sure hope that you didn't ruin those jaw-dropping platform booties in the snow!! Yes! - I would be glad to follow you on Bloglovin!!

    www.StyleIsMyPudding.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za przemiły komentarz :* świetny blog, wiele interesujących postów :) będę tu wpadać !

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piekne miejsce, gdzie focilas??? :))

    OdpowiedzUsuń