poniedziałek, 7 lipca 2014

More than a woman


Mały przerywnik pomiędzy postami z Barcelony :) Nie wiem czy zauważyliście ale zmieniłam kolor włosów. Nie czuję się do końca dobrze w platynowym blondzie, więc od pewnego czasu stawiam raczej na stonowane ciemne brązy pomieszane z odrobiną jasnych refleksów. Jednak do fryzjera nie chodzę zbyt często, bo moje włosy nie wymagają aż tak intensywnej pielęgnacji. Świadczy to tylko o tym, że stosowane zabiegi na moich włosach sprawdzają się w 100%. Od dłuższego czasu odwiedzam tylko i wyłącznie jeden salon w Tarnowie - Profesja Studio Fryzur. Wiem, że moje włosy są pod dobrą opieką. W ciągu ostatnich dni zaczęłam się zastanawiać nad koloryzacją całych włosów na jeden kolor - ciemny brąz i do tego ombre. Co myślicie? Liczę na Wasz głos w tej sprawie!
Od miesiąca przestałam chodzić na siłownie, jednak nie był to dobry krok. Wszystko przez te wysokie temperatury na zewnątrz i inne czynniki sprzyjające spędzaniu czasu na świeżym powietrzu. Jednak czas, aby  spowrotem tam zacząć bywać :) Jednak intensywne i systematyczne treningi pozwalają utrzymać ciało w świetnej kondycji. Wiem po sobie, już widzę różnice w mojej sylwetce. Dlatego nie ma co się obijać! Wracam do gry ponownie :) Tym razem zamierzam powalczyć trochę ambitniej! :) 

XOXO
Ania



Bluzka - Sheinside | Spodnie - Stradivarius | Plecak - Mango | Buty - Stradivarius | Okulary - Misswish | Włosy - Studio Fryzur Profesja |



















23 komentarze:

  1. W tym kolorze wygladasz super !! nie zmieniaj ich !! przynaimniej narazie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem w tym kolorze wygladasz fenomenalnie w dodatku idelnie gra z Twoja karnacją :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. żeby nie było że cały czas słodzę, to powinnaś dostać klapsa w dupsko za nie chodzenie na siłkę :)
    pamiętaj regularność, regularność i jeszcze raz regularność :)
    zmotoryzowana jesteś, więc czy - 20 czy + 30 na dworze, pogoda powinna nie przeszkadzać :)
    właśnie często wrzucałaś filmiki z siłki, albo tzw. "gym selfie" i tak domyślałam się że przerwałaś, ale nie dopytywałam się :) a szkoda bo pamiętam KAŻDY wpis jaką miałaś motywacje na początku : )
    ufff....
    stylizacja świetna czekałam kiedy pojawi się na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczynam znowu życie fit :D :) buziaki Kochana <3

      Usuń
  4. Aniu uważam że to dobry pomysł ze zmianą koloru, do odważnych świat należy, ja zrobiłam ombre i jestem mega zadowolona. Na pewno będziesz ładnie wyglądać bo ładnemu we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ombre to dobry pomysł, Twój obecny kolor jest trochę nudny, wyglądasz bez wyrazu i szaro, ombre podkreśli rysy twarzy i je wyszczupli

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co masz ćwiczyć, figurę masz rewelacyjną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę niestety choć dla samej siebie zacząć ćwiczyć - czułam się wtedy o niebo lepiej :) Buziaki :*

      Usuń
  7. Uwielbiam ombre, proponuję takie jak ma Khole Kardashian.

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka i spodnie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej fryzurze faktycznie wyglądasz super, platyna mało komu służy :) Co do brązu i ombre - mnie osobiście podoba sie tak jak jest, chyba nie widziałam Cię w ciemniejszym kolorze, więc trudno powiedzieć. Powodzenia w ćwiczeniach, damy radę! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja, torebka mnie urzekła i Ty wyglądasz jak zawsze rewelacyjnie :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że wracasz do ćwiczeń, bo byłaś moją motywacją. Sama zaczęłam ćwiczyć dzięki Tobie. Pozdrawiam i życzę wytrwałości :) Kasia.

    P. S. Pisze się "z powrotem".

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz super w tym kolorze! Nie zmieniaj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka extra. ogólnie stylizacja super. ale nie wiem czy spodnie pasują ... do Twojej figury. myślę że ten model sprawdza się tylko na wysokich i szczupłych np. na charlize mystery. Tobie idealnie pasują rurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie rozumiem dlaczego Ty nosisz takie szerokie ciuchy,tzn rozumiem ze niektore sa specjalnie uniwersalne ale po co zakladasz spodnie ktore wygladaja na Tobie jak co najmniej o 4 rozmiary za duze lub sukienki ktore Cie poszerzaja strasznie,figure masz piekna ale strasznie sobie ja szpecisz... Kolor wlosow masz ladny,opalenizne rowniez,ombre tez bedzie Ci pasowalo:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluza ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaszalej i zmień kolor :D
    Pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi sie ten outfit. :) Fajnie by było gdybyś dodawała kilka postów o sobie, o swoim życiu, tak kilka miesięcy temu.Wiem, ze jest to blog o modzie, natomiast fajnie byłoby Ciebie bliżej poznać ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten look,a kolor paznokci jest odjechany!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia :) świetne spodnie!

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń